Posted in Español

Español

¿Que hora es?-ժամը քա՞նիսն է

  • Es la una- ժամը 13:00 է
  • Son las dos- ժամը 14:00 է
  • Son las tres-ժամը 15:00 է
  • Son las ocho-ժամը 20:00 է
  • Son las cinco en punto- ուղիղ ժամը 17:00 է
  • Son las seis y media- ժամը 18:30 կես է
  • Son las dos veinte- ժամը 2-ն անց 20 է
  • Son las tres quince( Quarto)— 3:15 է
  • Son las doce menos veinte- 12-ից 20 է պակաս

Del libro página 26 ejercicio 1 leer u traducir el texto,2,3

Ջուլիա։Միրան, Գրասիելան իմ ծնողներն են։Ես այստեղ ապրում եմ հորեղբայրներիս հետ:Նրանք իմ զարմիկներն են՝ Պաբլոն և Խորխեն:

Գրասիելա։Ողջույն, ինչպես ես?, Ինչպես են նրանք?:

Ջուլիա։Դու գիտես?, Պաբլոն և Խորխեն ապրում են ձեր տան մոտ։ Ժամը քանիսն է։

Պաբլոն և Խորխեն։Ողջույն, ինչպես են?։

Պաբլոն։Ժամը տասնմեկանց կես է։ Գնանք դասարան։

Գրասիելա։Օ, այո?․ Միսս Ավրերան ձեր մայրն է՞։

Խորխեն։Այո և իմ խույրը ՝ Իռենը, նույնպես սովորում է այս դպրցում։

Խորխեն։Ուտելուց հետո գնում ենք պապիկի տուն, Գալիս ես, Գրասիելա?։

Պաբլոն։Իսկ դու եղբայրներ ունես?:

Ջուլիան։Դե, այդպես մենք ձեզ ցույց ենք տալիս նրա տունը:

Գրասիելան։Այո, ես ունեմ եղբայր, նա ապրում է Բուենոս Այրեսում:

Para aprender

  • todo el año-ամբողջ տարի
  • Mi abuelo vive-պապիկս ապրում է
  • Tengo mucho trabajo- շատ գործ ունեմ
  • Todos los días- ամեն օր
  • Cada día- յուրաքանչյուր օր
  • En el campo-դաշտում
  • Vivo con mi familia-ապրում եմ ընտանիքիս հետ
  • Habitación- սենյակ
  • Dormitorio-ննջարան
  • Son importantes-շատ կարևոր են
  • Los animales-կենդանիներ
  • Peces-ձկներ
  • Mascota-ընտանի կենդանի
  • Perro viejo- ծեր շուն

Leave a comment