Posted in Գարնանային արձակուրդ, Uncategorized

Հեռավար-առցանց ուսուցման անհատական պլան․

Դասարան-4-1 դասարան

Անուն, ազգանուն — Նարե Հովհաննիսյան

Նախագծերի համակարգոների անունները .   Անահիտ Գևորգյան, Նառա ՆիկողոսյանՍմբատ Պետրոսյան ,  Լիլիթ ՍարգսյանԳայանե Փարվանյան,  Իվետա ՋանազյանՍյուզաննա  Սարգսյան

Նախագծերի անվանումները

Նախագծերի ձևաչափերի (դնել +/-)

  • Ընտանեկան +
  • Անհատական+

Ընտանեկան նախագծեր

Նախագծերի անվանումները 

  • Մարզական խաղեր
  • Իմ արմատները
  • Բնությունը իմ ֆոտոխցիկից

Տեսակներ (դնել +/-)

  • Տեսանյութ+
  • Ռադիոնյութ+
  • Պատում+
  • Այլ

Մասնակցելու եմ հեռավար-առցանց ուսուցման ծրագրով ուսուցչի հրապարակած առաջադրանքներին, առցանց պարապմունքներին (դնել +/-)

  • Մայրենի+
  • Մաթեմատիկա+
  • Անգլերեն+
  • Ռուսերեն+
  • Հայրենագիտություն+
  • Բնագիտություն+
  • Տեխնոլոգիա+
  • Ֆլեշմոբեր+
  • Ընտրությամբ գործունեություն+

Ինքնակրթություն,  

  • Ինչ եմ կարդում ՝ Հովհաննես Թումանյան
  • Ինչ եմ գրում եմ ՝ իմ ընտանիքի մասին
  • Ինչ եմ լսում ՝ դսական
  • Ինչ եմ դիտարկում ՝ երկինքը
  • Ինչ եմ ուսումնասիրում ՝ բնություն