Posted in Հեռավար ուսուցում, Մայրենի, Պատումներ, Uncategorized

«Ծովի երգը»

  1. Ի՞նչ տրամադրություն ունես մուլտֆիլմը դիտելուց հետո: Ես շատ լավ տրամադրություն ունէի:
  2. Մուլտֆիլմը քեզ դուր եկա՞վ (եթե այո՝ ինչու՞, եթե ոչ՝ ինչու՞): Ինձ համր մուլտֆիլմը հետաքրքիր էր, որովհետև ես զարմացա, որ երեխաների մայրիկը թողեց և գնաց:
  3. Մուլտֆիլմի հերոսներից ամենաշատը քեզ ո՞վ դուր եկավ, ինչու՞: Ինձ հերոսներից դուր եկավ փոքրիկ աղջիկ և նա շատ խեղճ աղջկան իր եղբայրը չէր սիրում:
  4. Իսկ հերոսներից ո՞վ ամենաշատը դուր չեկավ, ինչու՞: Ինձ դուր չեկավ փոքրիկ տղան, որ իր քույրիկին չէր սիրում:
  5. Ի՞նչ կփոխեիր կամ կավելացնեիր մուլտֆիլմի մեջ (սկիզբը, ավարտը, հերոսներին, գույները): Ես մուլտֆիլմին կամելացնեի բարիություն և երջանկություն: «Ծովի երգը» :

Փոխադրել եմ ծովի անունից

Մուլտֆիլմը կախարդության մասին էր: Եվ շատ հետաքրքիր պատմություն էր: Ես հետևում էին նրանց և տեսա, թե ինչպիսի ճակատագիր ունեցան հերոսները: Այնտեղ կար մեկ ընտանիք, ընտանիքում կար չորս անդամ՝ հայրը, մայրը, որդին և դուստրը, բայց մայրը հղի ժամանակ վազեց դեպի իմ կողմը, իր ամուսինն էլ իր հետևից: Իմ ջրերում մայրը անհետացավ, իսկ հայրը նորածին աղջնակի հետ գնաց տուն: Երբ երեխաները մեծացան, հայրը նրանց ուղարկեց տատիկի տուն, իսկ երեխաները չէին սիրում տատիկին, և նրանք տատիկի տանից փախան, բազմաթիվ փորձանքների մեջ ընկան, և հասան իրեց տուն: Հայրը տեսավ նրանց և որոշեց նավակով հետ ուղարկել տատիկի տուն, իսկ եղբայր ցատկեց իմ մեջ, հայրը՝ նրա հետևից, որովհետև իմ մեջ էր  բանալին: Սնդուկգ բացեց տղան, մեջգ կար կախարդական, սպիտակ բաճկոն: Հագցրեցին աղջկան, և սկսեցին երեխաները երգել: Հետո հայտնվեց մայրը, գրկախառնվեց իր ընտանիքի հետո աղջկա բաճկոնը հանեց և գնաց: