Posted in Հայոց լեզու

Քործնական աշխատանք

1. Որոշել տրված գոյականների հոլովը։

Հայրենիքից-բացառական

Ժողովի-տրական

Վճռով-գործիական

Աշխարհին-հայցական

Գործերով-գործիական

Լուրից-բացառական

Երեխային-տրական

Ընկուզենու-սեռական

Սարում-ներգոյական

Բանակից-բացառակ

Լեռան-սեռական

Գյուղում-ներգոյական

Տիրուհուց-բացառական

Հոգով-գործիական

Օրը-ուղղական

Եղբորից-բացառական

Ընկերոջ-սեռական

Սիրուն-տրական

Տունը-ուղղական

Աղջկան-տրական

Ժամվա-սեռական

Գարնանը-տրական

Տանտիկնոջ-սեռական

330.Նախադասությունները համապատասխանաբար տեղադրի՛ր տեքստումՏրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛ր:
 Քաղաքի անունը Օուշեն Գրոուվ է: Յոթ հազար բնակիչ ունի: Քաղաքի փողոցներում ո՛չ մի ճռռոց ու հռնդյուն չես լսի: Մա՛րդ են, հանկած մեքենա վարելու  գայթակղությանը չտրվեն: Երկարատև բանավեճերից հետո մի բացատրություն է արվել:
ԱՄՆ-ի Նյու-Ջերսի  նահանգում մի փոքրիկ քաղաք կա: Արդեն հայուր տարի է, ինչ այնտեղ կիրակի օրը հայտարարված է «լռության օր»: Այդ օրը տրանսպորտի երթևեկությունն արգելված է : Թերթերն առաքվում են հեծանիվներով: Փողոցները ծանր, թուջե շղթաներով ցանկապատվում են ու փականքով փակվում:

ԱՄՆ-ի Նյու-Ջերսի  նահանգում մի փոքրիկ քաղաք կա: Քաղաքի անունը Օուշեն Գրոուվ է: Յոթ հազար բնակիչ ունի: Երկարատև բանավեճերից հետո մի բացատրություն է արվել: Արդեն հայուր տարի է, ինչ այնտեղ կիրակի օրը հայտարարված է «լռության օր»: Քաղաքի փողոցներում ո՛չ մի ճռռոց ու հռնդյուն չես լսի: Այդ օրը տրանսպորտի երթևեկությունն արգելված է : Թերթերն առաքվում են հեծանիվներով: Փողոցները ծանր, թուջե շղթաներով ցանկապատվում են ու փականքով փակվում: Մա՛րդ են, հանկած մեքենա վարելու  գայթակղությանը չտրվեն:

334. Տեքստը համառոտի՛ր՝  տասը նախադասություն հանելով (անհրաժեշտության դեպքում բառեր ավելացրո՛ւ կամ փոխի՛ր):

  1. Երկու ընկեր անապատով գնում էին:
  2. Ընկերներից մեկը ծարավից թուլացավ, ընկավ:
  3. Իսկ մյուսը, որի մոտ ջուր կար, ոչ օգնեց ընկերոջը, ոչ էլ նույնիսկ ջուր տվեց:
  4. Թողեց, հեռացավ:
  5. Աղետյալը վերջին շնչում ընկած մնաց:
  6. Տղան, նորից առույգացած, շարունակեց ճամփան:
  7. Գնա՜ց, գնա՜ց, հասավ ընկերոջը:
  8. Բան չասաց, լուռումունջ շարունակեց ճամփան:
  9. Երբ լեռնոտ մի կածանով էին անցնում, ջուր չտվող ընկերը սայթաքեց, ընկավ ու չկարողացավ ոտքի կանգնել:
  10. Ոտքը կոտրվել էր:
  11. -Է՜հ, մնաս բարով, եղբա՛յր:
  12. Քանի կանք, դու մարդկանց քո ջրից պատմիր, ես՝ իմ շալակից:

Երկու ընկեր անապատով  գնում էին , բայց նրանցից մեկը ծարավից թուլացավ ընկավ իսկ ընկերը, որ ջուր ուներ նրան չոքնեց և թողեց հեռացավ։
Տղան առույգացավ և հասավ ընկերոջը և այդ պահին ընկերջ  ոտքը սայթաքեց ընկավ ու ոտքը կոտրեց, իսկ ընկերը ասաց դու մարդկանց քո ջրի մասին կպատմես իսկ ես՝ իմ շալակից։

335. Տեքստը համառոտի՛ր՝  դարձնելով այն կարճ (3-4 նախադասությունից կազմված)  հաղորդում՝ ստեղծված նոր սարքի մասին:  Տրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛ր:
  Մարդիկ ուզում են իրենց կյանքը հեշտացնել ու հետաքրքիր դարձնել: Նրանք անընդհատ մտածում են՝ ինչպե՛ս անեն, որ իրենց անհրաժեշտ իրերը միշտ իրենց մոտ լինեն: Եվ քանի գնում, անհրաժեշտ  առարկաների ցանկն ավելանում է: Ճապոնական մի ֆիրմա սկսել է գրպանի հեռուստացույց արտադրել: Տեսնո՞ւմ եք, թե ուր է հասել մարդու պահանջը: Նոր սարքն ընդամենը երեք հարյուր հիսուն գրամ է կշռում: Այսինքն՝ երկու խնձորն ավելի ծանր կարող է լինել, քան այդ հեռուստացույցը: Դա շատ փոքր մարտկոցների օգնությամբ ինը ժամ անընդմեջ կարող է աշխատել: Հարմար է, չէ՞, գրպանում այդպիսի առարկա ունենալը. էլ ոչ շտապել է պետք ու ոչ էլ հուզվել: Որտեղ էլ լինես, սիրած ֆիլմը կամ հետաքրքիր հաղորդումը կդիտես:

  1. Ճապոնական մի ֆիրմա ստեղծել է գրպանի հեռուստացույց, որ հեշտացնի մարդկանց կյանքը։
  2. Այդ սարքը կշռվում է երեք հարյուր հիսուն գրամ երկու խնձորից էլ թեթև, որը 9 ժամ անընդմեջ կարող է աշխատել։
  3. Տեսնում եք ուր է հասնում մարդու պահանջը։ Այսուհետ որտեղ ուզեք, որ ժամին ուզեք կարող եք նայել ցանկացած բան և չմտածել դրա մասին։

Leave a comment